Jesse McCartney - Because You Live



shit va längesedan jag lyssnade på denna, tror jag har fastnat för gamla låtar haha. lyssnar inte på nå nya alls nu, hittade massa sånahära undangömda på andra datorn, orkar dock inte he över dem på denna så tur att youtube finns haha ;) dock så ska jag försöka skriva klart ( iaf börja ;) ) nån ful rapport vi ska skriva, som ska va klart tills fredag. woho, blir jobbigt när man missar skolan oså, dem andra fick veta det i måndags och jag idag, känns lite drygt;p dock så är jag ju en sån person som skjuter upp allt till sist så ;) aja det löser sig, men ska göra det nu sen så kanske man får stockholmsbesök så tjoho på er :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0