step up with the black dress



Vad heter du? - linda billström tror jag?
I mellannamn då? - marie..
Vart bor du? - härnösand
trivs du där? - sådära
Brukar du läsa horoskop? - typ alltid
Har du körkort? - dock nej
Äger du några converseskor? - nej
Favoritdjur? - typ lejon ;; heh
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, roliga grejer, osv
Senaste konserten? - hm, stadsfesten, annars vare RHCP.
Festar du? - jorå, ibland
Sprit, cider, vin eller öl? - allt, beror på
Brukar du bli för full? - nejrå;p hah
Antal kuddar i sängen? - tre
Kan du baka bullar? - om jag vill
Bläck eller blyerts? - både och
Mc donald's eller burger king?- donken
Är du allergisk mot något? - vissa nötter och frukter, pollen
Äger du ett busskort? - yes, med troll på heh
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - ingenting
Hur ser du ut idag? - typ.. som mig
Har du haft sex idag? - nej
Nästa mål i ditt liv? - bli rik!!
Vad såg du senast på tv? - CSI tror jag
Hur svarar du i mobilen? - hallå??
Vem ringde du senast? - mor
Vad sa den du ringde? - don't remember
Antal timmar sömn inatt? - sex
Sov du ensam? - dock så gjorde man det
Vad innehåller din favoritnattmacka? - vene?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0