går inge vidare med pluggandet


det går inte så bra för mig just nu märker jag hah. fick veta idag att rapporten om fältstudierna skulle vart inlämnat i fredag, kul att jag visste om det? mmmmmm. aja dock så hade typ inga lämnat in som tur va ( för min del iaf heh ). sitter dock nu och försöker få igång hjärnan men hittar bara på ursäkter hela tiden "juste, skulle ju bränna en cd till sis" "undra vilka som är inne på msn....." "undra om hon/han lagt in bilder nu..." "fan va törstig jag vart" "undra hur jag ska göra som imorn, stan eller nån annan dag? hm..." blabla haha, finns massor. dock så sa jag när klockan va halv sju att jag skulle börja kl sju och inte senare. nu ären 19.00 ( när jag skriver detta, prick ) så är väl lika bra. stänga mer allt ( nästan heh ) och skriva lite. har snart skrivit (nästan) tre av tio sidor hah;p mkt kvar.... och ont i magen har jag, det blir inte bättre av det direkt.. men iaf, ska göra det nu (!!!!) lovar....... heh...... puss.....
gah satan.. har matteprovet imorn oxå, dock blire nog inge plugg på det ikv.. orkar inte, kan det nog bra ändå heh. får hoppas..

ps1 nån som ska på sbn i sundsvall??
ps2 64 dagar kvar till julafton heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0