det va ett tag sedan, jorru


haha ursäkta men nu måste jag faktiskt använda detta ord: LOL! sitter för fan här och lyssnar på patrik isaksson - du får göra som du vill. HAHA lixom? as dålig, vene ens varför jag lyssnar påren? .. näe nu byter jag förfan.. woho rihanna - sell me candy. lite bättre iaf haha. jaja som ni kanske märker.. jag har bara l-i-t-e tråkigt. nyss ätit osådrä. nu när jag tänker efter, jag har typ inte gjort nå annat? vaknade runt halv 12 av att min mor ba "nu åker jag till mormor! blabla" så då vare lika bra att gå upp. fixade en macka och satt mig och såg på .. vene faktiskt, men det va nån film iaf. suttit vid datorn och lagt in lite bilder som jag tog bl.a igår osv.

nu sammanfattar jag min vecka lite snabbt. orkar inte skriva värsta långa inlägget, det kommer bli nog långt.

måndags - skolan. kommer inte ihåg vad som hände sen.
tisdags - skolan. gick på innebandyträning, pga därför mitt konstiga inlägg om "fan va jag älskar att va tillbaka igen" hah :) det gick segt, mycket segt, hade fys lixom, och så otränad som jag är just nu så .. men aja jag gjorde allt osv så är nöjd endå lixom :).
onsdags - orkade inte gå till skolan för hade ont i huvve och mådde allmänt skumt hela dan ;s. sen på kvällen spydde man lite, så inte så konstigt att jag mådde konstigt haha.
torsdags - ja eftersom det vart som det vart i onsdags så va jag hemma idag igen och bara softade.. fan va tråkigt jag hade haha. plus på kvällen så fick jag GRYMT ont i magen, trodde jag behövde åka in på sjukan som jag fick göra förrut och få "medicinen" oså. dock så spydde jag lite till sen gick jag och försökte sova. lipade tills jag somnade, otroligt rolig kväll / natt.
fredags - efter att man fått sovit högst fyra / fem timmar så gick man till skolan och hade två lektioner. en klockan 8 och den andra klockan 12. så emellan där så gick jag, jasmine, celina och alina och åt på rutiga och gick även en runda på stan. efter skolan så åkte jag hem, fick dock vänta typ en timme på bussen höhö... mat och sen bara typ mys med familjen, skönt det med faktiskt.
lördags - vaknade runt halv ett. fikade. drog på mig lite kläder, gick ut, tog lite kort på den fina naturen ( älskar hösten ). duscha och fixa sig lite. drog sedan ut till jasse med massa tjejer. lagade mat ( själv fick man grilla som vanligt hah ), spelade spel, osådära.
söndag - ehm.. ingenting? haha. ska dock plugga lite ( om jag orkar... dock så måste jag men, annars blire inge betyg, kul.. ) sen gå ut på en prommis kanske. måste fixa lite grejer osådräa. aja later.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0