bad luck honey


mmmm själv sitter man och myser med lite glass och hallon, mumme! dock tyckte inte min mor det verkare som haha. när hon kom in i köket så fick man höra "du förstör glassen med detdära...." haha;D

förresten nr 1, såg ni mig i tidningen? :) heh snygga bilder, ehm not. min kommentar kom ju även med "ja det var kul" eller vara va haha. så jäkla f-e-j-k! haha;)
förresten nr 2, fick vg på matteprovet heh. dock så hade jag gjort många slarvfel, satan, kunde ha fått mvg om jag fixat det, jamena, mvg? hallå:) heh hade vart grymt kul om man fått det.

aja inte hänt nått speciellt i helgen oså faktiskt. i fredags så tog jag det lungt pga tidig match på lördag. lillasyster hade födelsedags kalas i fredags så va och hjälpte till lite på det, kul att tioåringar bjuder upp en, HAHA säger jag bara .. man bah "ehm.. nejtack=)" hahaha. höll på att dö.
sen i lördag, på morgonen när jag vaknat kände jag mig jätte konstig och mådde as illa så ringde och sa att jag inte kunde va med på matchen. skulle ha åkt =/ för gick och la mig igen sen och sen vare borta när jag vaknade. va nog bara lite nervös oså. satan.... sen på kvällen skullere kanske bli partaj men det vart det inte så tog det lungt hemma bara.
så ja en allmänt otroligt tråkig helgfyfan. och samma idag typ, åkte dock med till stugan en stund och kollade runt lite. sitter just nu och kollar på 40 year old virgin, så jäkla ful haha;p.
nu äre lov så .. sesssss maybe

i miss you so much..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0