" va fint väder det är idag "


tjena hej hellu mentjjaaaaa ........ vene hur jag ska börja haha. hatar verkligen "de första orden" eller va man nu ska kallare. inledningen kanske det heter, ehm kanske ska gå om i skolan lite? några år kanske? haha

aja kom hem runt kvart i tolv, jävulskt skönt. började åtta ( dock försov jag mig heh så jag kom halv nio ) med karaktär med svenna ända till vi slutade, klockan elva. as drygt. så då tog jag halv tolv bussen. jävulskt skönt att komma hem nu. har precis fixa nå macka nå jag klarar mig denna dag. sen kommer mor hem runt klockan ett och då ska vi ner på stan en snabbis och fixa lite grejs.

sen måste jag hem och pluuugga. ska in med en typ uppsats om fyraåringar som ska va inne imorn, ah och jag har inte ens börja? heh ops. sen blire träning ( om jag nu hinner klart med uppsatsen :/ som jag säkert inte kommer göra. dock så ska jag börja nu så p-u-s-s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0