can't you come home know



va jävulskt skönt det är med helg. dock har jag inget mer speciellt planerat än match. jo ni folket! fick spela ändå, va lixom inte och tränade förra veckan och bara en gång denna vecka så men, aja, vi börjar bli mindre och mindre för varje träning som går? i torsdags så var vi bara två femor och två målvakter. så klockan halv tio ( tror jag det var ) så ska man åka till Bollnäs(?) som ligger tre timmar bort. nej inget woho!. dock så får vi se hur min kväll blir för vi lär ju komma hem lite sent så. eller asså inte jätte sent men ah ni fattar? matchen är klockan två satt. palllla. ni kan ju dra upp mobilen och smsa lite till mig? tack heh..

aja ska kanske berätta lite om min finfina vecka som äntligen är slut?! som sagt så har min handledare ( som jag skrev i förra inlägget ) varit sjuk. och inte bara en dag, utan hela veckan. känns lite tråkigt men kanske bra ändå. för då får man ju se hur barnen/personalen osv reagerar på mig och vikarien osv. aja iaf det har gått bra ändå. typ favvo hos barnen nu heheh ;) dock är jag jävligt rädd för att bli riktigt sjuk. för alla barnen typ hostar, snorar och såntdära äckligt fyfan. typ peta fingrarna i näsan tummenupp<3 fyfan.. mår illa bara jag tänker på det. har blivit lite sjuk också men det beror nog på att man stått ute ganska mycket, nivet rastvakt heh ;) har dock försökt tage på mig mycket kläder men det är ju förfan -40 ute!!

aja nog om det nu. ska gå och fixa typ pastasallad eller nått tills imorn, vetefan vad man kan hitta på men nånting läre ju bli hahaha. annars lär jag väl dö under de sex timmars bussresa, inge kul höhö. ja men ses rå.
http://www.ladiesedition.se/start.php
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0