dagarna bara flyger fram..


synd att Bond-filmen inte va så bra som jag trodde men aja :) nu har man sett den iaf heh. i måndags så kom man hem efter skolan och fick världens huvudvärk, magont, osv. pluggade i nå tio min sen klarade inte jag nå mera så låg helt borta och såg på tv eller pratade med mor .. eller ah orkade bara lyssna men heh. och idag så vare först skola i två timmar och då såg vi på film. sen hade vi tre och en halv timmes hål, INTE KUL! det värsta va att om man hade vetat om det hade man antingen skippat filmen eller försökt flyttat fram den iaf och fått sovmorgon. så jäkla onödigt? man hann ju inte direkt hem i mellan heller, inte jag iaf med buss oså;s. onödig dag..

sen så har man ju tränat ikväll, yes sir. känns skönt nu, men gick dock inte nå vidare. problem med mina knän som sagt och ah kände av det väldigt mycket.. hatar sånt skit. känns som att jag ska besöka "sjukan" mycket nu haha. tandläkarn snart, kolla nå andra grejs, och sen har jag vissa saker jag lämnar ohörda här ett tag. dock har jag pratat med min mor om att gå och typ .. ehm kolla hjärtat? låter som att jag är 78bast nu men nej jag är 16 (tummen upp). aja ni lär ju få veta mera sen (tummen upp igen..).

sitter och ser på en film, men den är väl slut .. runt 12 så då ska jag soveee. ja jag vet.. hört det förut.. jaja.. okej.. ja jag ska gå och lägga mig tidigare.. lovat mig själv dock, plus att börja dricka lite ( myckkket ) mera vatten pga uttorkning, t-j-o-h-o, ah tex idag har jag druckit ett halv glas mjölk och ett halv glas vatten. ahjo plus att när jag tränade så drack jag kanske ett till glas vatten men ändå? det är inte bra.. plus att man får ont i huvet blandannat av det satt. men iaf, palla lyssna / läsa om detta? tråkigast ever eller?;) heh. aja puss och gonatt lovers

förresten 1, prov imorn. önska mig lycka till? har inte pluggat något alls ;s dock verkar det faktiskt ganska svårt / konstigt så kan faktiskt skylla på det, och ah även resten av klassen som verkar ha gjort samma sak som jag = skippat plugget. ops. ses.
förresten 2, jag ska bli badvakt .. typ? jag kan typ inte ens simma ahahahahah! eller jo jag kan men har nå fel med foten så ah det går segt kan jag ju säga.. pinsamt.. aja SOVA NU HEJDÅ =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0