det bästa på länge


sova. mm. skönt. snart. kanske. hoppas. yes. tack. gonatt.
nejrå men snart faktiskt=D as trött heh. suttit och skrivit rapportsatan hela kvällen eller ah.. sen åtta typ heh. ska kanske berätta hur min vecka/helg sett ut. o-k-e-j. träningen på tors då som sagt. sen på fredagen så var jag sista dagen på bondsjöskolan så he-he-hejdå. jävulskt skönt. dock tråkigt. sista timmen i fredags så var det ju idrott för dem och då skulle jag hålla i den och innan vi sluta så sa jag nått i stil med att detta är ju min sista dag så ni får hare så bra blabla. alla hoppade på mig och kramade om mig, awww(;(; aja. sen på kvällen så togjag det lungt bara och sådära. ladda inför match lixom ;). japp så sen på lördagen från kl 11.15 till runt kl halv tre (?). och vetni?? VI VANNNNNN :) 7-6!!! as rolig match att spela!!!! sen vart det bastu osv. as mys :). sen äta hemma och softa lite tills man drog till en kompis och myste;).  och idag, ja ni, jag klev upp runt halv tre ( heh asså jag sov inte så länge men låg och drog mig typ medans jag fundera lite heh ). mor fixa middag till fyra så åt då. far fråga om jag ville följa med och se på IBC's herrar kl 5 och visst ville man det så drog på sig lite kläder snabbt och åkte. fyfan vilken bra match!!!=) ibc vann med 11-10! as bra :) aja sen kom man väl hem och försökte skriva klart rapportsatan. och ah den vart klar ( ehm tror det iaf, vetefan om jag skrivit riktigt men det får man väl se imorn:)) så ska sova nu så jag pallar badhuset imorn (jastan nu byter vi ställe heh), så pussblabla.

vetni.. denna helg va den bästa på myyyycket länge!:):):):):) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0