första dagen i ettan


hatahatahata. har ni sett "simon & tomas"-programet? hatar verkligen dem.. äckliga och ah .. ah äckliga rakt igenom! usch.. aja satt och kollade på det ( bara för att få se vad jävulskt fult dem gör och vad jävulskt ful dem är hehhhe ) tills jag kom på att det va fotbollsgalan, så ja slog precis på det så ah nu äre väl reklam då.. heh som vanligt..

aja min första dag på bondsjöskolan gick väl rätt bra för att vara .. snurrig. dock så fick jag ett samtal igår av läraren jag ska vara hos ( jag hade även henne i tre år så det är kul, grymt bra lärare faktiskt ), om att hon är sjuk så hon skulle inte komma idag. kände mig verkligen nervis då haha. för det första så hittar jag inte så bra på skolan eftersom dem har gjort om gryyyymt mycket där, flyttat på alla rum, byggt flera hus, osv.

aja jag kom dit klockan åtta och hade först en vikarie i en timme sen vare rast så jag fick gå ut och va rastvakt ( hah!! ). sen vare idrott med en annan vikarie. under lunchen hade jag typ barnen själva. sen rastvakt igen. sen hade jag äntligen en lärare barnen brukar ha iaf, och som jag även kände från för.

haha detta inlägg skulle jag dock "posta" i måndags tror jag haha. aja bättre sent än aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0