wow det har snöat


såhära har min dag sett ut .. eller ah snarare min morgon ;). först så vaknar man runt kvart i nio av äckel-väckar-klockan och känner sig allmänt febrig och med grymt ont i huvudet så somnar om och vaknar runt tio. kliver upp, även om det är trögt, sjukanmäler mig, och kollar ut. WOW DET ÄR SNÖ UTE =D. tar på sig skor och mössa fort som satan. springer ut i endast det samt shorts och stor t-shirt och känner på snön och ler stort. går sedan in och värmer händerna under varmt vatten. kände mig ganska ful när jag värmt händerna, haha vafan? liten flicka som sett snön för första gången eller? :). nah men vart glad, dock vetefan varför men jaja;o.

ah som sagt så va jag hemma idagrå heh. orkade verkligen inte gå. plus så hade vi bara svenska, engelska och matte. så kändes inte sådära suuuppper viktigt lixom. men imorn så ska jag gå och ska försöka lägga mig i tid så man inte är så förbannat trött på morgonen. har försovit mig varje dag denna vecka ;s sjukt! ändring på det nu..
dock äre en ganska soft dag imorn ändå. först karaktär tror jag sen har vi våran första bildlektion ( har bytt med andra gruppen så nu har dem teater ist, heh bra det ) sen lunch och sen har vi ios tror jag;D.

SEN ÄRE HELLLLLLG! och efter helgen så ska jag vara ute på APU i fyra veckor, grymmmmt skönt :) dock så ska jag va på bondsjöskolan och badhuset, badis känns inge roligt nu när jag tänker efter, ja mena vad ska vi göra där? typ .. näe vene faktiskt. skulle ha valt ett dagis eller nått annat men jaja. har ju fler gånger på mig heh. dock så ska vi typ sätta upp nån lapp på varje ställe med en bild på oss och typ "fakta" om oss, känns grymt fult ;S hatar såntdära.. aja.

men nu har jag inte så mycket mera att säga faktiskt;o ehm.. vart ett "långt" inlägg med typ inget speciellt innehåll. soft. aja jag är duschad och klar så ska snart lägga mig. ska dock sitta här och dryga lite till men seeen sove heh. puss blabla

update: det blir då fan aldrig som man tänkt sig, men tack för att ni höll mig vaken skitunge;D aja nu är klockan 00.02 och ska stänga denna skit och sova.. fårse om jag vaknar imorn heh puss igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0