shall we dance?


fan va jag hatar msn!!! kan inte logga in?! det blir bara att den "återansluter" hela tiden och loggar aldrrrrrig in!!! gah... och jahhh internet funkar osv!.. hatahatahata. nån mer som har problem? eller äre bara min msn / dator som dampar? och det händer ofta också!!! och sen loggar den ut mig hela tiden typ;s gah... aja.... hata... hata..

gick ganska bra idag faktiskt med match och allt. kändes dock jävulskt drygt med sex timmars bussresa. hela dagen och kvällen vart förstörd för mig;p eller ah dagen kan jag offra för match =D, men ja mena måste hela kvällen också offras?=( aja. och typ kvällen igår vart ju också "offrad" ( vart mycket offrad nu?? hah ) men jaja.
vi förlorade dock med 5-1. jävla skitmatch om jag ska va ärlig! golvet va jävulskt konstigt, bollarna bara studsade på det oså. motståndarna bara slogs med klubborna ( och då gjorde ju vi dock lika dant pga golvet ). dock så måste jag nog säga att domarna va dem sämsta på väldigt länge, gamla gubbar som inte hänger med och ser vilka som är vilka. pinsamt.
haha och vetni?! jag spelade forward idag, hörde ni? f-o-r-w-a-r-d!! haha=D ganska fult. jag som alltid är och varit back i allt! hahah ah i allt jag spelat! dock så när jag spelade med "flicklaget" i början så fick jag prova på ett tag och spela forward så men äh jag är en sann back haha, shiiiet..

just nu sitter jag dock och ser på Beck - Kartellen och äter godis-tefat och marabouuu mumme. och såklart med trocadero i närheten. ah det vart en lugn kväll eftersom jag kom hem runt halv åtta och åt då mat så orkade inte göra nått speciellt. imorn blire dock troligen birsta för min del, tror jag. sen när man kommit hem måste jag sätta mig och komma på nån idrottslek osv. hehe ahjo ska ha en idrottstimme ( och kanske en bild- eller en arbets-timme ) med ettorna jag har vart hos och ska va en vecka till. nå tips? :)
aja drygt snack just nu, ska fortsätta se och sen ah vene, dampa på msn som satan... är as sur.... hata ... :):):))

Kommentarer
Postat av: billztrom,heh

vad dåliga ni är=Dhaha

2008-11-23 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0