the days before christmas


ah om jag säger såhära rå, msn dampar fortfarande för mig?? aja.
var som sagt på birsta i söndags med min mor för den som vill veta. köpte inget speciellt. en "kofta/blus/nå spets grej" och sen köpte jag bara julklappar typ. haha, köpte till både mor och far så nu är dem borta iaf :) ( typ en månad till julafton men ändå, bra att vara ute i tid, det är inte jag så ofta satt haha! ). dock det roliga med hela resan va att jag sa såhära till mor typ "det hära kan du ju få köpa till mig i julklapp om du vill :)" och då gjorde hon det, och hon sa samma sak till mig ahahah!=D men as bra ju för jag önskar mig inge speciellt, eller inge smågrejs iaf, isf bara stora/dyra grejor som ny tv, mobil, systemkamera, osv. men iaf, vart en lyckad dag för min del ;) he-he. träffade även therese där så det va grymt kul!:) inte sett henne sedan vi gick ut på apu =D

och denna vecka har inte varit nå mera speciellt än förra. eller min handledare är inte sjuk nå längre hehe. så bra det. fortfarande varit på bondsjö, men nästa och nästnästa vecka så blire badhuset. hehe. hata. men iaf har haft en gympa timme med "min klass" och även haft två arbetstimmar. körde bingo och en till sak jag kom på, det gick grymt bra :) ska även ha gympatimmen imorn så ska sätta mig nu och komma på något att göra innan jag drar på träning.
hemmamatch på lör för den som vill veta, halv ett på öbacka tror jag. hoppas man får spela!=D aja ska kila nu puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0