tummen ner allesammans

palla. denna vecka går inte så bra för mig har jag märkt. först så missade jag träningen igår pga plugg. igår skickade jag min uppsats till fel person, skickade till nån malin ist för min lärare. sorry. tack max föatt du gav mig fel mail.. men hann iaf skicka den till henne på skolan som tur va ( i tid för första gången heh :) ). försov mig igår. har ännu inte hunnit fixa mina "ärenden". osv. tummen upp allesammans.

aja började åtta idag och slutade tjugo i två. soft dag. eftersom vi inte har någon matte eller idrott denna vecka. om ett tag så ska jag firra mat till min syster som vanligt heh. de har träningar as tidigt, runt fem varje dag typ. dock så ska jag sätta mig och plugga lite ( mycket ) nu så pussochkramnegerbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0