ni ska veta hur jävulskt ..


.. ont i benen jag har! vaderna håller på att dö av smärta haha. pain. började känna det nu dock för la upp fötterna på bordet och då sträckte jag väl på mig lite för mycket haha.
ah spelade som sagt match idag. hela dagen också. samlades klockan nio och åkte sedan ca två timmars bilresa ner till hudik(?heh) . spelade matchen klockan ett och förlorade dock med 9 - 6, fittjävlaäckelbögkuksmatch..domarnas fel faktiskt. vi spelade grymt bra och dem spelade bara fult, typ slogs med klubborna och allt, jag brukar va dålig på att hålla klubban i styr men dem va hundra gånger värre än mig. haha. aja domarnas fel tycker jag. menmen. det gick ganska bra för mig iaf så är glad för det lixom :) kändes grymt kul och bra att spela. mina knän/ben/armar/osv ser dock inte så fina ut haha. typ sönderslagen, benen är mer blå-gröna än hudfärgad. har även jävulskt ont vid revbenen. nån galning körde upp sitt klubbskaft i revbenen på mig... hata... as ont nu ffs.
aja nu ska jag typ sova ( om nå timmar kanske heh ). har inte gjort nått på kvällen. kom hem runt klockan sex satt och orkade inte hitta på nått. as trött;s aja KISSES AND HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0