it's a long way and it's far away



gud vad han är gullllllig. ah sitter och ser på one tree hill :) nathan och haleys unge är så förbannat söt :)
vart en tidig middag så hittade en drickyogurt i kylen, you know Milko Bärry hallon smak. mumme. och hade även kvar några småa kexchokladar sedan i går. wiho :) haha. aja ska fortsätta se på detta sen skriva klar rapporten och skicka in den/skriva ut och sist men inte minst se på en film och sen äre fan dax att sova. dock lär jag ju inte kunna det för vaknade runt klockan två idag haha. as skönt hehe :) så har inte blivit nå spec idag. har inte ens pluggat som jag sa att jag skulle.. inte bra inte bra. men aja bara jag hinner (MÅSTE) med rapporten så.
pyssss på knäet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0