a big black hole


fyfan. slog på tvn och då vare filmen Linas kvällsbok och ah jag hatar verkligen sånadär filmer. sitter typ helt själv men ändå så skäms jag hahaha. typ på slutet när dem säger bara "jag gillar inte dig, jag är kär i dig" "ah men jag ville säga samma sak till dig" "vadå för något?" "att jag är kär i dig" asså, hur mera pinsamt kan det inte bli? hatar verkligen sånahära filmer;s jag skäms ÅT dem hahahah. aja nu ären slut som tur är heh. hatar verkligen det ordet, kan inte säga det, det låter som om man är typ fem år.. hehe aja puss och hej, jag är kär i dig.

( hittade lite gamla bilder på min fars
Pontiac, eller ah som jag kallaren för "gammel-pontiacen". älskar den! :) när man vuxit lite mera så hoppas man på att man får "ärva" den, dock så kommer jag aldrig att köra den och aldrig att kunna sälja den, gah hahah :) mmmmin<3 ( ehheh nästan) aja bye)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0