så här ser nog min lördag ut


idag har jag inte gjort så mycket. bara typ tagit det lungt och fixat lite med bloggen. min familj åkte på stan ( medans jag sov dock ) och när dem kom tillbaka så vart man bjuden på goda munkar, mmmm! säger jag bara haha =D ahjo när det blir tivoli ska jag fan köpa as många och rulla fram sen heh, näe okej kanske inte sååå många...

ska snart gå och duscha lite snabbt och göra mig i ordning, för ska sen till emelie och umgås med laget. ska typ äta och se på melodifestivalen ( svensk blogg här vettni ) och bara softa, hoppas det blir trevligt. synd bara att det va idag, as fint väder och allt jue! skulle vart ute eller nått istället! :) och mina päron och sis som inte ens ska va hemma ( AS SKÖNT! ), för syster sover hos mormor pga mor och far ska se på Rod Stuerts ( stavningen tack? ) konsert, dock så lär dem komma hem runt 12 eller nått .. fucks..

aja ska kila nu men hare så bra idag och ikväll, det lär inte bli så sent ikväll så lär ju höra av mig. Pussvah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0