punka på båda däcken


fyfan va skönt det va att äntligen få börja träna! dock så trodde jag att kondisen skulle va så lågt den kunde va, haha det varen inte! dock så va jag väl så himla glad så skulle säkert ha kunna sprunge mycket mera! dock så vare ingen hård träning satt. värme upp nå varv sådära nivet sen så körde vi dropp- / dopp-boll som uppvärming också och sen typ nån spelövning osv och sen nån till med skott på mål osv. as kul dock :) sen match en kort stund på slutet. dock så va vi bara tolv på träning, ganska lite tycker jag men.

aja as kul vare, dock så har jag ju sålt min moppe som sagt så tänkte ta min cykel och vet ni vad jag märker? har nästan inge luft i däcken, ah det va ett tag sedan jag cyklade haha. men tog mig dit och hem iaf heh. dock lite drygt hem när jag har alla uppförbackar emot mig! gah då kändes det i benen, cyklen rullade knappt fram ju...

näe men seriöst, nu har jag fått tillbaka "glädjen" att spela igen! :) känns väldigt bra och skönt. dock när jag kom hem så åt jag upp det jag hade tränat bort haha. min mor hade bakat sockerkakan så fick en alldels varm och nybakt, mmm! dock så drack jag vatten till ( inte lika gott som mjölk till ju ) eftersom jag va så törstig, inte lika gott då juuu. aja ska hopp in i duschen nu, för nu får fan lillsis va klar! fan värre än mig ju! shieeets. Tjenis. Tja. Tjena..


Kommentarer
Postat av: ...

Who?

2008-05-26 @ 23:07:59
Postat av: Linda Billström

eh vah?

2008-05-26 @ 23:18:50
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0