prosit för hundrade gången


ehm .. har glömt att säga det men .. ni kan ju checka våran lagblogg, fett nice typ lixom! ses där ibland .. eh ah hehe. http://biksk.blogg.se/ där har ni den! kan ju va kul det med. latersss

gaaah sitter och typ nyser och kliar i ögona osv! vetefan om jag klarar skolan imorn, men måste typ, ska ju göra prov ( som jag inte tränat till dock, jag skulle ha sutte mig idag men .. orkade inte heh ), so-prov tom om typ "så styrs sverige" eller vare va klocke kallar det. måste nog sätta mig och försöka läsa lite iaf, annars om jag inte klarar det så blire omprov = ännu mera prov, som jag inte klarar av att plugga till och göra = ig, inge kuuuul.. gaaaah längtar till sommaren!! längtar till helgen ( och nästa helg och nästnästa helg och ... ) !

måste nog stänga fönstret nu, håller på att nysa sönder .. kommer spricka snart förfan. näe men ska kolla igenom so'n lite så jag kan lite iaf .. kan faktiskt ett namn iaf, vet ni vilket? tobias billström ( tror jag iaf ), gissa varför jag kommer ihåg det?.. Latersss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0