Ny blogg igen

Ja nu börjar jag känna mig lite bättre på det hära med att firra i designen osv, men långt kvar kan jag ju säga! ni ser ju haha. förra gången jag höll på med att försöka fixa osv så satt jag på den icke bärbara datorn. och sen när jag sätter mig här på den bärbara och tänkte gå in och kolla på hur det blev osv så syns inte ändringarna, varför inte? aja får väl se imorn när jag loggar in / kollar igen om det syns imorn ist. annars blir jag seriöst riktigt jävla förbannad!

men nu är jag ganska trött så tänkte kila och sova. dagen / dagarna har vart nååågot förjävliga.. men hoppas ni har haft det bättre än vad jag har haft iaf, fyfan i helvete vad skönt det ska bli att .. vene? helgen är typ snart förbi, hade längtat as mycket men nu vill jag fan bara att veckan ska gå så det blir helg igen för då äre tivoli och då får man väl hoppas att det blir kul he he. aja gonatt :)


update: GLÖM INTE ATT LÄSA DET JAG REDAN SKRIVIT I DEN ANDRA BLOGGEN SOM ÄR: http://lindabillstrom.bloggagratis.se/ !!

Kommentarer
Postat av: johannah

jo, det syns ändringar, eller iaf en header!

2008-05-24 @ 01:29:56
URL: http://johannahthelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0