morsdag idag


mmmm jag sitter fortfarande i min såkallade pyamas haha och vi ska till mormor våran och äta klcokan tre? weej, dock så har jag inte äte nått speciellt heller, only candy lixom, kommer få as ont i magen sen. och ah sen så ska vi till farmor och fika eller nått, pga morsdag idag ju. och ah .. känner mig otroligt dum nu, har inte köpt nått till min mor, shit känner mig typ as taskig ;s får väl försöka firra nått ändå på nått sätt. aja ska firra iordning mig lite snabbt nu för ska ju snart åka. hoppas ni har en trevlig .. morsdag, haha. ni får ju gärna skicka ett sms eller två för kommer nog hare lite små tråkigt hihi, för dem som har nummret vill säga ;)

puss LMB ehehehh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0