melodifestivalen sög ju inte lite bara

kom hem för en stund sedan. kul hare vart, vart ganska segt dock att se heeeela fiaskot, seriöst haha? vi kom på 18:de plats? jag tycker faktiskt inte Charlotte Perrelli va såå dålig, fanns ju värre exemplar helt klart! dock så äre ju det dära med att länderna röstar på grandländerna osv, sjukt egentligen, nästan som fusk! dock så har ju faktiskt sverige vunnit, ganska bra gjort satt. men 18:de va väl endå lite väl lite? en stor applåd för Malta tycker jag dock som gav våran enda 12 p'are, tacktack! haha

haha men Björn Gustavsson va väl ändå BÄST! seriöst hahah! alla länder lär ju tro att han va typ sjuk i huvve eller nått =D så jävla mycket humor! ska försöka få tag på när han presenterar sveriges röstning sen. lär ju finnas på youtube imorn  för er som missade hihi. men ska sova i min stora t-shirt nu ( mys, dock lonely buhu haha ) latersss sweden?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Norden kompisröstar också! dessutom så vann dima bilan inte pga kompisröstade utan för att han har flera miljoner fans.

2008-05-25 @ 01:16:47
URL: http://mylifeassandra.blogg.se
Postat av: Linda Billström

håller fullständigt med!
men sverige har en väldigt liten chans att vinna, för tom spanien ( som jag själv tycker sög så jävulskt ) kom väl tom bättre? då äre ju nå fel? ;p men man får ju tycka som man vill eller hur`?

2008-05-25 @ 13:36:06
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0