kan inte sova riktigt än

bara för att jag trodde klockan va typ 22, dock så ser jag nu att tiden stucke iväg. aja lär ju va en död sill imorn som vanligt, dock så ska jag försöka vara i tid, för en gångs skull. speciellt när lina är så snäll och hämtar upp mig så jag inte ska behöva sitta ute på smitingen typ en timme innan alla andra kommer ( min mor börjar kl 8 så isf hade hon fått skjutsat ut mig, hon slutar dock 5 så hade väl fått gått hem hah ), tackars så myckets!

image11


vetefan vad det är med denna dator ibland, den bara krånglar, dock så kan jag inte med den riktigt haha, hög teknik här! näe men sitter påren bärbara dygne nu, sitter aldrig vid den gamla ( bara för att försöka lära mig den!! ) dock så lär ju min mor ta den ifårn mig när dem åker till stugan över sommarn, NO WAAAY MUM!
men iaf så försökte malin skicka massa ( och stora ) bilder till mig från grillningen, dock så funkare typ inte, vetefan varför men! eller vi skulle skicka i "delad mapp" pga så många ( och stora ), annars hade jag fått suttit och accat i flera timmar .. för drygt för mig eheh. dock så gick det inte, får försöka nån annan dag, dock så satt hon på sin mormors dator eller vare va så kanske därför...

aja ska väl försöka sova nu ( kommer inte gå på ett tag ). det värsta med sommaren ( eller just nu iaf ) är att man blir "tid-vild" och inte vet hur mycket klockan osv är pga solen alltid typ lyser. men inte klaga försatan! no no no! ( a la björn på melodif. ) fyfan vad jag längtar till sommarn! ;D hoppas det blir varmt imorn näre är volleyboll time, ska fan ta med mig short, får se om det blir så varmt där ute vid havet ( blåser ju som satan där ) så man kan byta om till det, aja får se imorn för nu måste jag verkligen sova.
btw jag sponsrar med en egobild a la linda, yeesss
typ brunögd där eller?;o heh
 Pussss på munnn hööh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0