kan fortfarande inte sova


shit vaknade runt halv 7 och kunde inte sova ( brukar aldrig hända!! kan sova hur mycket som helst ) pga kunde inte andas, alldeles täpt i näsan och fick typ ingen luft igenom halsen, jätte konstigt. men jag är van nu så jag firrade enkelt höh... aja så fick kliva upp då och gjorde en häääxblandsning .. naaat .. kokade nått speciellt te så det inte gör liiika ont i halsen. lite skönare nu när jag drucke lite.

aja ska nog klä på mig osv innan jag "försenar" mig som vanligt haha. lina kommer runt 20 över 8 för ska firra en sak innan vi kan åka ut till smitingen, den ni! ah men hoppas ni får en underbart fin dag för det sere ut som att vi får. dock eftersom jag vakna med ooont i halsen osv så ska jag nog inte ha nå shorts på mig iaf, fast kan ju ta med mig men ah .. dock så tror jag att det är mycket pollen i det hela, men man vet ju aldrig så lika bra att klä sig varmt osv. ah mennnnn nuuu(!) måste jag kila, Pussss....... *prosit* ..sss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0