hata grädde!


jag som hade bestämt mig och ändå så gjorde jag nada plugg ( som vanligt dock, varför överraskad? ). har istället äte två olika tårtor ( haha asså två bitar för den som inte fattade ), ah en hos mormor och en hos farmor. gott dock så vare typ gräddtårtor så kunde inte äta så mycket ( som vanligt, brare men ändå hah ), mådde as dåligt, och har knappt äte nå grädde .. hata grädde!! hata grädde!!!

lilla fet jag är nu, ah men ni ska bara veta haha;D men som tur är så ska jag träna imorn :) weeej, om det nu blir nån haha man vet ju aldrig ;) förra onsdagen när jag skulle börja så vare ju ingen, attans. hoppas det går bra, fett nervis dock, ingen kondis alls typ.

dock efter skolan imorn så ska jag och lina gå och sola, as skönt! så blir lite brunis, färgen är fan typ borta nu tkr jag, dock så tyckte min mormor att jag va brun iaf :) eheh, hon börjar tappa synen verkare som hah.. dock så slutar ju dem en timme efter mig så får väl sitta och vänta, dock så harom ju fotboll så kan ju gå upp och kolla på den, kulsss .. eller ah lite..

ah men nu måste jag gå och duscha bort min ansiktsmask, yeeah länge sedan nu, men kände nu att det skulle va skönt. aja ska duscha nu och sen sova så gött. Gonattas ( snart ) alla barn i bullerbyn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0