första träningen på länge


dagen börjar ganska .. nah ganska bra, hatar när du kollar sådära på mig, blir så jävla arg! sluta le, sluta se, sluta med allt när jag är i närheten!
aja vi hade först so, då fick jag och några fler sätta oss i biblio och "jobba" medans dem andra fick veta vad dem fick på provet osv. sen vare svenska, gjorde inget. engelska sedan, hade håååållll för svanteboy är i tyskland eller nått satt. hade spanska sen, dock så hade vi vikarie och allmänt softade. sen lunch och sist men inte minst syslöjd, allt sket sig! seriöst! först funkar inte symaskin, får aldrig hjälp, tyget räckte inte, blabla, typ hata livet haha närå=D

sen så skulle vi ha haft m-tid men hade visst ingen och dem andra hade ingen fotboll efter m-tiden så jag, lina, anna och jasmine drog till stan och jag köpte ett par skor fårn wedins, enkla svarta tygskor som alla har haha. och anna en svart kuvert som hon kan ha på balen, jätte fin. sen vart det sola sola sola, skönt!

sen fick man skjuts hem av lina ( tackar heh ) och sitter nu och väntar på middag, men om den inte är klar snart så får jag firra lite gröt eller nått. för annars får jag mjälltugg ( stavning tack? ) för träningen börjar klockan sex satt, aja ska kila nuja innan det blir sentttt =D önska mig lycka till vah? ;D  P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0