för många prov på gång


haha hata livet lixom! näe men ska fan göra tre prov imorn, weeej, kommer jag ikke göra. ska göra ett so prov och måste (!!) göra ett till, annars klarar jag inte mig så funderar på att göra antingen det andra so provet ( ah klarade inte hur sverige styrs, fick veta det idag hah ) eller kemiprovet, inte bestämt mig än men ska göra nå prov imorn iaf. får väl göra fysiken eller nått på mån och sen på tis så blire ju matteprovet, hata livet lixom ( just nu! ) ? haha

aja ska firra nån macka eller nått och kolla på nått av proven iaf, får väl göra kina provet på morgonen och sen sitta och plugga och sen göra nått av proven, shieeeet. kommer inte klara det säkert ;S ah men seriöst, om jag inte klarar av att göra två prov imorn, när fan ska jag annars göra dem? näe juste, hej ig ..

fan va sur jag vart nu, längtar tills imorn kväll eller nått, hata skolan, ensam om det eller? känns som det just nu för alla har gjort alla prov, eller iaf klarat dem eller är snart klar iaf. jag har fan typ fem prov och en uppsats, egentligen mer men aja. men fan .. aja ska fan ta lite vattenmelon, as gott jue, och sen en macka, proppis i magen då! wiie haha. näe men ska försöka plugga lite nu innan det är dax för dusch och sova. aha, Laterrr

Kommentarer
Postat av: Emma H !

usch för många prov suger

2008-05-29 @ 22:24:31
URL: http://enmammut.blogg.se
Postat av: Anonym

usch hatar prov

2008-05-29 @ 22:33:34
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig dag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-29 @ 22:38:42
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0