en presentation för er nya

                             
jag kollade runt lite och såg ett "test" som jag tänkte kanske skulle passa perfekt just nu. eftersom nu kommer några "nya" personer läsa osv, jo tro det eller ej haha, så tänkte "presentera" mig haha ( jävulskt fult detta låter men aja ).

  image2

ditt fullständiga namn: Linda Marie Billström
när du är född: den 17 oktober 1992
ditt horoskop: vågen

onödigt vetande om dig:
jag kan inte äta vissa äpplen, och många olika
frukter för är allergisk och mot pollen också. jag
är väldigt skrockfull och äter inte skinka, bleäe..
asdålig på att stava ( det kommer ni märka ) och
dålig i skolan huvetaget.

och några andra frågor:

skulle du vilja heta något annat och varför i så fall?
ja kanske Linda Aurora Billström, för tycker Aurora är mycket "speciellare" än Marie, så vanligt lixom.

går du i några sporter, vilken förening och vilken är bäst?
 fotboll ( bik sk ) och innebandy ( ibc hernösand ) och tycker just nu att innebandy är roligast, och skulle välja det om jag måste sluta i nått, tror jag iaf. men det tänker jag inte göra haha.

har du någon pojk/flickvän och hur skulle dröm killen/tjejen se ut?
ingen just nu hah. vet inte riktigt. kanske blond eller brunhårig med blåa eller bruna ögon, as fint. och såklart en snygg kropp maybe? ;) ;)

vad är din favorit dryck och mat?
 vatten och trocadero, kyckling och potatisgratäng såklart, min mors mat<3

vilken musiksmak har du och varför?
 typ hiphop & rnb osv, gillar mer sånt än typ hårdrock och balettmusik hyahahh.

har du någon gång druckit alkoholdrycker, rökt eller snusat?
ja jag har drucke^, men inte rökt eller snusat. har "bestämt" mig för att inte börja med det, äckligt ;D

hur ser din familj ut?
 mor som heter ann-christine ( anki ) och far som heter anders och lillasyster som heter julia.

vilken stad du bor i och trivs du där?
jag bor i härnösand och naah den är ganska för liten, men annars så, men större kunde den faktiskt ha fått vart.

vilken skola och klass går du i?
på franzén skolan i 9an, men snart så äre slut med det =D

vilket gymnasie har du gått/går/ska gå, och varför?
 jag tror att det blir Barn- och Fritidsgymnasiet, för jag tror det kommer funka väldigt bra för mig. kanske inte så jäättte mycket plugg och sen så gillar jag att hålla på med barn osv.

vad vill du blir när du blir stor och varför?
jag vet inte än, men hoppas det blir nått roligt och som verkligen passar mig =D

bor du hemma hos dina föräldrar och bor du i lägenhet?
ja jag är ( snart ) 16 år satt så ja än så länge så bor jag hemma, dock så bor vi i en villa

vilken dag gillar du bäst och varför?
fredagar och lördagar för då börjar/är helgen, och då slipper man plugga och kan sova ut länge och ha trevllllligt

har du husdjur och vad heter dem i så fall?
ja jag har fiskar, eller familjens dock som tur är, dem har inga namn hahaha

hur ser du ut med håret, ögona och kroppen osv?
jag har ganska långt blondt och rakt hår med havsblå-gröna ögon med en kropp som är .. inte för tjock och inte för smal?;D näe men vene haha.

vilken är din bästa film och skådespelare?
har dock glömt vad  filmen heter och har ingen speciell skådespelare

vilken är din bästa låt och artist?
shit, många många många. dock så tror jag att jag bara kan utse en artist och det är chris brown för tillfället.

vilken är din/ dina favoritfärger?
speciellt svart, vit, grå, röd, blå .. eh ah typ alla förutom rosa. hatar verkligen rosa, skulle aldrig kunna ha en rosa tröja tex..

har du någon favoritblogg och i så fall varför den?
 http://mariiaa.webblogg.se/ för att jag älskar hennes bilder och allt.

vilken är din bästa årstid och varför?
 sommmmar såklart för då äre varmt och skönt, man kan ta sig nästan vart man vill ( om man är i ungdomens ålder tänkte jag hah ) och sola och bada och ah allt :)

Kommentarer
Postat av: M a r i a

aaw.. sött att nu nämner mig :D tack söta :)

2008-05-24 @ 15:40:26
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0