eftersläntande bilder från grillningen med klassen

image8
image9
image10


lilla big-size jag såg ut på den översta, pinsmat läge, men kan ju trösta mig med att jag hade typ hundra tröjor, tjocktröja och jacka på mig satt, så får väl sluta lipa nu gaha. näe men har snott dessa bilder as några som också va med ut och grillade på smitingen. ah den 17 maj så drog vi ut och grillade med klassen, firrat lite bilder nu haha. ska försöka få dem stora exemplaren också så man kan spareee höhö. kul vare iaf :) länggggtar till nästa helg! wiiiiie tivolihelgen! haha ;D näe men ska bli sjukt kul! btw lägger upp flera bilder på bdb ( http://lindabillstrom.bilddagboken.se ) för den som vill kolla, glöm inte att det är den 17de, annars blie lite svårt att hitta haha ;D
,

Kommentarer
Postat av: peters

inte "bigsize", lätt snyggast ja :)

2008-05-25 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0