dansar medans man pluggar


haha ja inte fan gick provet bra må jag säga! men får väl hålla tummarna att jag klarar mig iaf, fast tror fan inte det dock. gick seriöst as dåligt, men får väl annars ta provet på fredag eller nått. ska jag berätta lite hur min vecka ( som är kvar ) ska se ut för tillfället?

onsdag - hade dans idag på skolan, fick lära oss foxtrot eller vare heter haha aja inför balen iaf sen så gjorde jag so provet ( om hur sverige styrs ) och ska nu träna på fysiken, när jag orkar hah;p

torsdag - först blir det fysikprov sen så äre "a-tid" hela dagen tills lunch, för då slutar vi, funderar på att gå på stan en sväng då kanske, men vetefan om jag orkar. men måste köpa lite "medicin" för pollen, håller på att nysa och klia sönder mig osv. sen så äre träning på kvällen, dock så ska inte ja va med pga "sjuk" / sjuk osv satt. så ska sitta och träna inför prov istället ..

fredag - .. för ska göra kemiprovet och kinaprovet, kommer nog inte klara allt. seriöst, typ stressa sönder nu eller? aja allt måste typ va klart innan måndag eller nått så det är väl lika bra att göra alla prov osv. måste ju även göra svenska redovisningen, dock så slipper jag göra teknikuppsatsen! taaack! dock så kan jag inte få mera än g då men det räcker för mig ;).
sen så äre match ute i utansjö så ska kanske åka med och se på den, det är mot hsk ( 93/94 ) så tycker att vi borde vinna iaf ;s annars vetefan vad jag gör alltså. dock så funderar jag sedan på att dra ner till tivolit ( heh såklarts ) om nån har lust att hänga med lixooom :)

lördag - på dagen blire tivolit med några och ååååkaaa tills man spyr ( okej kanske inte sååå mycket men typ hehheh ) sen så ska jag på kvällen chilla med några och sedan tivolit osv, kanske blir lite bilds, får se. vet inte än riktigt vad som kommer hända men ah ni får väl veta sedan ;)

söndag - vetefan vad som kommer hända då men lär väl bli att sova haha. får se om jag måste plugga inför nått prov eller så men lär ju få se det sen..

aja nu måste jag nog plugga lite, har fan prov imorn .. mmmm hatar fysik och fattar verkligen ingenting! funderar på att kanske gå ut i solen och plugga lite, eller gå ut på altan, dock så håller min far på att snickra/fixa nått på altan så låter som fan om ja ska sitta där, ingen ide det ju .. aja får hitta en plats haha.
skönt dock, för det är bara jag och far hemma just nu. min syster är ute nånstans och leker maybe och min mor är och springer vårruset eller vare heter, ganska cooolt jö. näe men ska kila nu, lateeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0