dagen börjar as bra


liiite smått ont i huvet nu, konstig huvevärk, men får skylla mig själv haha. vaknade först halv 11 och tänkte va bra då missar jag inte heeela dagen dock så orkade jag inte kliva upp heller så råkade somna om till typ nu, weeej. och sen så startar man dagen  välldigt bra .. med candyyyy haha shit. näe men ska ta mig en macka eller nått nu och försöka skriva ihop bokredovisningen och teknikuppsatsen klar idag! seriöst måste nog det, eller jag vill det! för annars kommer jag aldrig göra det! vill inte få ig satt .. och ett vg i svenskan ( om jag nu får det då ) skulle sitta jävulskt bra!

dock så blire nog inte en sååån jobbig vecka,
*   först på måndag äre vanlig dag ( med slöjd, wiiie :D måste hinna klar med min "väska" )

*   sen på tisdag ska vi ut till smitingen hela 9an på skolan tror jag och typ spela beach volleyboll tunerning eller nått ( verkar som om att jag ska spela med jasmine, filip, christoffer, lina och jesper ), hoppas det blir kul, dock så känner inte jag riktigt före just nu men det går nog över heh.

*   sen äre en vanlig dag på onsdag tror jag.

*   vi går dock bara halva dagen på torsdag, till lunch, sen har vi hemstudiedag wiie, typ stan dåju eller nått haha.

*   dock på fredag så ska jag och några till i klassen va på skolan medans dem andra får va hemma med hemstudiedag, jag vill oxå? :( dock så är jag larmad och har, som sagt, massa prov kvar att göra så måste stanna kvar, fucksss.

( och speciellt inte för matilda som ska utomlands en vecka tror jag det va, as sköööönt, dock så åker dem på lör tror jag, ja hej matte hah) LATERS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0