vattenkrig samt plugg och matcher



vissa pluggade, vissa softade. vissa va dyngsur ( till höger ), vissa va lite torrare.


vanlig skoldag förrutom att klassen hade vattenkrig ( som ni ser ovanför ), eller ah vissa haha. dock så måste jag nog säga att jag och jasmine va blötast! fint att jag hade ett vitt linne också? eheh. fett kul vare, se upp på måndag säger jag bara eheh. skolgårdskonsert då på skolan = ösa vatten på alla eheh. btw, lina haderu det trevligt på toan näru gömde dig i typ en kvart? haha ;D

fyfan va skönt det har vart idag. hade shorts, linne och en kofta, höll på att dö när vi gick ut. så jag och nå till drog av oss lite till lite mindre kläder, heh vattenkrig då eller? joni. dock som tur va så vare näst sista timmen ( a-tid ) för annars hade jag väl fått åkt hem och tage på mig nå andra kläder, när man kom in så vart det ju kallt så höll på att dö av kyla då, iiiih ;s

och ah vi hade ju ett matteprov idag, gjorde typ 3 uppgifter sen orkade jag inge mer. inte mitt fel faktiskt? heh. vi hade haft vattenkrig innan så ah va alldeles blöt och frös as mkt och sen så fick jag värsta skumma host attacken så störde ju fan alla andra så gick. ni vet såndära "ret-hosta"? det slutar ju aldrig ffs! ;S som tur va min mor snäll och hämtade mig när både hon och jag slutat, ist för att åka buss helt dyngblöt haha.

aja ganska kul dag vart det iaf haha. sen när jag kom hem så .. somnade jag en stund tills mor min sa att det va middag. sen så drog jag ner och såg på matchen som vi hade idag på hemmaplan ( fortfarande sjuk så inte börjat träna än ) och såg en väldigt bra match ifrån våran sida iaf, dem andra sög ju ffs! iaf så vart det 6-0 tror jag. mycket grattis lixom!;D

när man kom hem så var man bjuden på en glass av min kära familj, så satt ute på altan med dem ett tag men nu sitter jag här och har ångest för att öppna böckerna för har ju fysikprov imorn, dock känns det inte som nån ide pga klockan är 22.16 just nu, sent? tänkte ta en dusch och sen packa ihop lite fotbollssaker tills imorn. det är ju "match" på skolan heh. vi har ju som sagt delat in oss i måndags- och fredags-grupper för att vi är så många, och tex på fre så får jag stanna kvar längre och träna fotboll. men iaf så ska vi "mötas" på grus imorn, as kul :) är bara med för att det verkar kul ( egentligen sjuk som sagt ;/ ).

dock så har vi vett och ettiket imorn innan, inte lika kul dock ;p inför balen ni vet. fyfan va drygt, vi ska typ dansa också tror jag, vals / valls eller vare heter haha. aja lär bli en lite smådryg dag imorn, men vem vet lixom. men ska nog öppna böckerna nu, annars får jag ig i fysik också. ahjo jag har "bestämt" mig för att det blir ett ig i kemi för orkar / hinner inte göra det. dock egentligen inte fysiken heller men skitsamma. dock så fick jag veta att jag fick ett ynkligt vg i bild, inte nöjd alls! vill ha mvg?! hon sa att jag hade fått mvg på många av mina bilder osv, men ändå så får jag bara ett vg? verkligen onöjd...
puss på vattenkrig, så kul hah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0