så vart midsommar helgen för mig


haha det vart inget vattenkrig i torsdags, fick inte ;/ förstör planen då typ. dock så fick jag shortsen nerdragna så satt i trosorna mitt ute på planen så alla kunde se, ah pojkarna vart ju glada haha ;) ( hata marcus.. ). skönt att den veckan tog slut iaf. sen så följde jag med upp till stugan och sov där tills fredagen då jag senare åkte hem och firade midsommarn med anna och lina, vi spelade spel, såg på film och allmänt myste. skönt med en sån kväll när det är midsommar, det är så dem ska vara :) fick dock åka ut till linas mor och far och lämna frukost runt 12 hah, det va inte lika kul, kallt och kissnödiga va vi hahaha! sen fick man besök av några som stod utanför och ville ha ett glasvatten, haha shit pojkar.. sen vaknade man med en mysig person på lördags morgon och klev sedan upp och städade undan lite med anna, för lina hade ju redan drage till jobbet, höhö stick du bara. sen drog även anna så det vart att typ ligga i sängen hela dagen och mysa lite till, dock så kom min far och hämtade upp mig runt halv 5 så det va bara att kliva upp. åkte sedan och hämtade upp min farmor och birger, för vi alla skulle till stugan. mycket folk det ha vart hela helgen där nu haha. god mat osv, såg på när lillasyster och nån till tjej badade, gick och knäppte lite kort osv. sen nu på söndagen så skjutsade min far hem mig med dem övriga som jag åkte upp med, så nu sitter man här och väntar på att Legally Blonde ska börja igen haha. har lagt in lite bilder på bdb men kan ju lägga upp lite här med.
hoppas ni hade en mysig & rolig & skön midsommar, för det hade jag iaf :)




1. barn på fotbollsskolan. 2. döda mig inte lillen.. 3. lina och anna på midsommar. 4. jag va grillarn och potatisgratäng-fixarn. 5. maaaat hah 6. spelade spel blabla. 7. (stugan) båååt. 8. (stugan) nån typ stuga. 9. min stuga ;D 10. utsikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0