ny inställning är ett måste tack


ahjo håller med mina föräldrar som tycker att jag borde ändra min inställning som jag har för tillfället, den är inge vidare faktiskt. ska försöka skärpa mig, för nu räcker det..
har inte vart på humör för att skriva här alls så därför har det stått stilla ett tag, ganska ovanligt? nah inte på sistonde hah. aja det är nog många som redan sett osv men ska ta bort mina betyg som ni ser (såg) nedanför, för ah aja, det blir så iaf. ett exempel på att ändra inställning, försöka fixa lite bättre betyg på gymnasiet, ett måste nästan.. 

jagh hoppar
haha  vilken jävulskt ful bild, sen syns här bara för att jag garvar
varje gång jag seren. typ drage upp byxorna och linnet, ( linas pappas? )
strumpor långt upp och en allmänt snygg hållning? hahah
.

äh vafan ni kanske vill veta vad som hänt under dessa dagar jag inget skrivit?
Lördagen var jag med anna och lina som sagt. vi hoppade stutsmatta ( bilder kommer hah ), såg på filmen flicka med pärlörhänge, ah den bok som jag läst och har skrivit min uppsats om nu, osv.

Söndagen så fick jag snacka lite med mor och far vad som hände under tivolit för dem hade visst ringt till min far så, men iaf. det va skönt att få ur sig det iaf, bättre att va ärlig? dock så vare ganska dumt att inte säga nått till dem men ah skitsamma nog om detdära nu.
sen vart det en stooorstädning av mitt rum. åkte sedan och såg på fotboll, HFF som spelade på brovalla. sen skrev jag klar min bokrecension så nu ären verkligen klar! fick även veta på måndagen att jag hade klarat fysikprovet så nu är jag klar för detta år, så skönt! dock så har jag ju egentligen kemiprovet kvar men..

Måndagen vart jävulskt tråkig måste jag säga. inget vattenkrig vart det pga alla lärare dampade sönder, tråkkkk!;S dem tog allas vattenpistoler ( heter det så? hah ) och vattenballonger, palla? allt va på skoj ju? aja as tråkigt vare med skolgårdskonsert iaf. redan sett, redan hört! 8orna och 9orna spelade, min bror min bror! (?) spelade, osv. dock så missade jag ganska mycket för gick till syslöjden och fick betygena på lillväskan och grytlappen ( VG på båda, sorg ffs!), följde med lina och anna och fixade lite saker och ville bara åka hem.
dock så drog vi och solade ( måste ju få lite färg innan balen heh ) och sedan gick jag och anna på stan en snabbis och jag fixade lite grejs. sen vart det hem och allmänt softa. så skönt att slippa skolan snart .. gah nej ny inställning vare ;D
puss på att "få" en ny inställning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0