sjukhuset hela helgen


ah har inte hört av mig på ett tag pga .. ah ni ska få höra.
jobbade på fotbollskolan på tis, så jäkla jobbigt eftersom jag va sjuk osv. somnade på planen tom? shit.. men orkade verkligen inte gå på ons för mådde riktigt dåligt. kunde inte äta eller dricka. hade feber och massa äckelslem i halsen hela tiden;s och på tors gick jag inte heller för mådde lika dåligt, under dessa dagar åt och drack jag kanske ett glas vatten sammanlagt, wiiiiie inte bra. men på tors så ringde min mor ner till sjukhuset så vi fick komma ner och dem kollade vad som va fel osv. och ah hade visst nån halsböld, vet nån va det är? näe det visste inte jag heller hah. aja det är typ som en "böld" på insidan av halsen på halsmandlarna. jag fick en väldigt kraftig eftersom jag fick ont över hela höger sidan, och lite vänstern ( har bölden på höger sida satt ). aja fick nå pencillin tabletter som jag skulle äta en rejäl hög dos av så den kanske skulle försvinna, skulle äta till lör och om det inte blivit bättre åka ner på sjukan i sundsvall och "operera". kunde dock inte svälja dem för fick ju knappt ner vatten satt ( dum läkare ) så åkte ner till sundsvall på fre och fick ligga där till sön, wiiie. drop och allt skit. dock så kunde dem inte se in i min mun ( kunde ju knappt öppna den satt ) och ta bort bölden satt vi fick åka hem på sön, för nu kan jag äta och dricka igen =) as glad för det heh! allt blir bättre eftersom. ska dock fortsätta med pencillin i typ 8 / 10 dagar till, dryygt.
aja nu har ni fått hört hur min vecka och spec min helg sett ut, tack för alla snälla sms :) dock ni som ringt, kunde inte prata så det va ingen ide att svara. japp, kunde verkligen inte. fick typ nicka osv för att ge ett svar haha.
aja hemma nu igen, ska dock på ett möte snart .. ah inge kul, ni lär ju kunna gissa utan att jag berättar nått..
puss på sjukhus ..

Kommentarer
Postat av: lisa

hur är det nu? min syster har haft halsböld en gång och hon fick ta bort halsmandlarna. jätte jobbigt verkar det att ha det :( krya

2008-07-03 @ 16:05:08
URL: http://har ingen:S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0