en askungenbal kanske?


ah det vart ingen skola idag för mig, "sjuk". näe men min mor har fixat spolar i mitt hår och tänkte inte gå med dem på skolan direkt. skulle ha gjort det efter skolan ( vi slutar kl 11, och skulle bara städa så missade inget spec ) men min mor slutar runt halv 4 så ah isf hade vi inte hunnit fixa håret osv så aja .. fett nervis inför ikväll.

får väl hoppas på att kvällen blir rolig iallafall, men det blir det nog. synd bara att klassen splittras nu såhära, typ när man fått lite bättre sammanhållning lixom. menmen, lär ju träffas i framtiden? ;) haha. näe nu ska jag fixa lite frukost ( ah jag softar med mat istället för att svällta mig som många ska göra till ikväll verkare som hah ) och sen se på nån film eller nått.
puss på en bal som askungen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0