mentorsdag



idag hade vi mentorsdag hos peppis, ojoj as kul... näe men vi skulle va där 10 satt jag kan ju säga att jag är nååågot trött, och va speciellt där, höll på att somna hah. fick skjuts av jasses fader dock så hade vi fått gått hem om vi inte hade fått lite lift av emma. men iaf vi satt och frös på hans altan och grillade hamburgare och fick glass också. dock vart det bara glass för mig hihi. åt inget innan jag åkte så det är inte för mäktigt med en hamburgare runt halv 11 haha. dock så åkte vi runt halv 12 så vi hann inte göra så mycket. sorg att as många va på studenten så vi va typ as få, alla fick plats på altan haha. ( säger man i altan eller på altan? wtf.. )

har nyss käkat lite nuudlars så är mätt som en plätt nurå. ska lägga in lite bilds sen balen .. ska dock bara radera typ 50000 bilder som massa har tagit haha, så jäkla roliga bilder vissa, synd att jag intye orkade bära meren överallt dock, aja. fyfan va kul det va :) va typ as nervis innan men när man kom dit och allt vart allt as kul, iaf på slutet. dock så äre ju oftast så, det är som roligast när man ska gå hem.. men men :) kommer lite bilds senare, kolla även på bdb.
puss på mentorsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0