ut i solen med en glass


mmmm jag har lite tråååk just nu så slänger in ett onödigt inlägg. hej hej hej. näe men vene, vad gör nirå? själv så sitter man här och snackar med några och lyssnar på MTV, dock så blandar jag med att lyssna på andra bl.a. simple plan - your love is a lie. yeeah så kan det va. funderar på att dra på mig lite mer kläder ( ah har bara drage på mig bh och trosor, plus min badrock än så länge, mmm skönt hahah. ) och gå ut i solen med en glass och sen städa undan lite på rummet maybee. yeahhhh men ses lixom, undra när mor kommer hem ..
puss på sommar och glass

Kommentarer
Postat av: Tessan

Snälla, titta in på min blogg. En snabbis! Ha en riktigt skön Söndag! XD

2008-06-01 @ 16:30:44
URL: http://runnergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0