sveriges nationaldag vart trevlig


är lite smått trött nu, eller egentligen inte, men aja, vetefan.. jag borde va tröttar än vad jag är tycker jag. kom hem runt 6 / halv 7 idag, trevligt haha. som sagt så åkte jasmine och jag ut till smitta och spelade volleyboll ( jag kollade dock på hah ) med maxim, jocke, namme och johan. trevligt vare, dock så vare ganska kallt och sen så fick jag och jasmine besök av en spanjor heh så våga va kvar lixom? så vi drog till donken och träffa flera pojkar små. dock så vart det inge mer så jag och jasmine drog hem till mig och drack saft, fett gott lixom. dock va det inte så kul så vi drog till tvspels-lan och kollade på film haha. sen åkte jasmine hem runt 3 tror jag och efter ett tag så drog jag till fredrik och såg på film, fattade dock inte så mycket hah. gick hem i det fina vädret ( soligt som satan ) runt klockan 6, mmmmmm sängen!<3 hah, dock så va jag typ inge trött eftersom vart ute så mycket hah. aja trevlig kväll-natt-morgon för mig vart det, för er då?
puss på "linda .. från sverige!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0