sola och volleyboll


haha oj det va ett tagsedan jag skrev nu, typ tre dagar hah. aja det är mycket för mig haha. förresten, fattar nada om att blogg.se skulle byta eller nått? nån som har lust att förklara vad som hänt? hah.

aja jasmine kommer snart och hämtar upp mig för vi ska dra till smitta och spela lite volleyboll osv. fett kul ju :) kom ut vettja? heh.. gah va det bränner i ansiktet haha, jag och anna åkte ut till stallarna idag och badade .. eller jag mena .. ehm vi solade dock hela tiden förutom en gång när vi badade upp till rumpan haha. näe man det va jävulskt kallt där ute ;s det brukare inte va men aja. men as skönt vare iaf :) så har precis äte middag och väntar på att jäs ska komma.

hinner inte skriva så mycket mera, ska berätta om vad som hänt dagarna innan när jag får tid också haha. på med solkrämmen och ut i solen, seeeees.
puss på värmen typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0