ska chilla med Libbe och Ölarn nu


weeej äckel-jävla-mat fick jag haha, far hade köpt hem pizza ( ah han skulle visst inte ut till nån stuga, jäklars.. ) till mig och mor ( inte sis för det va visst hon som skulle iväg nån stanns, frågetecken på mig .. ) och äcklig varen. nån konstig, aja den gick ju och äta, men åt inte mycket haha. dock proppat i mig massa riesen nu hihi så är farligt mätt närå men.

sitter och bestämmer med libbe vad vi ska göra, hon, jag och anna ska chilla tsm idag men vetefan vad vi ska göra. men något blire väl men ska kila nuja, tänkte bara slänga in detta "roliga" inlägg för den som har tråkigt eller så. ses ute i .. solen?
puss på Libbe och Ölarn, gissa vilka heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0