så jäkla varmt i solen just nu


shit när jag gick ut va väl klockan runt halv fyra / fyra, shit va varmt det va. slängde mig på studsmattan och drog av mig till underkläder ( woho? ) och lyssnade på musik. fyfan va skönt. vart dock ingen glass, åt vattenmelon ist ( fan va jag tjatar om vattenmelon? ), mycket godare med det ju.

image21

Dagens kläder: typ linne och shorts
Dagens frisyr: i en knut såklart

Dagens humör: sådär, ganska bra

Dagens ont: i ögona och halsen, kliaklia;p

Dagens mat: typ .. vattenmelon hah

Dagens person: anonyma peronas idag

Dagens saknad: saknar han, maybe hah

Dagens längtnad: sommmmarlov!!
Dagens smink: nada, naturligt lixom

Dagens skämt: orkar inte med nå skämt;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0