landgrens bal i det fina vädret


va på vårkalaset idag på gymnasie och ah det söööög. började typ regna och va allmänt kallt dårå. men kul att träffa folket i lilla härnösand osv. dock så när det började regna som mest så drog jag och några till ner och åt på donken och fick massa spel i barnboxarna, hah, så vi vart ju lite gladare då. dock så orkade inte jag ta med mig mitt hem som jag fick så den ligger där i nått hörn för den som vill ha hihi. dock så härdade vi ut där och fick se värsta gulliga barn som typ dansade streetdance eller vad man nu ska kalla det, fett kul vare att se iaf hah.

om ett tag så kommer jasmine och hämtar upp mig för vi ska kolla på landgrens bal, kul att få se hur alla ser ut :) synd att vädret är så jävulskt dåligt, men det brukar det väl vara för landgren vad jag vet iaf? haha;D näe men synd, förstör typ allt nästan. gaah imorn har fan vi, känns inge kul haha. fett nervis ;s.

alla mina planer osv kommer säkert krascha sönder, tex 1. min mor ska hjälpa mig med håret osv och hon slutar typ halv fyra, eh? fan ;( fast hon skulle försöka gå tidigare men det är svårt satt. 2. sen så känns mina skor lite för stora fast endå lite för småa så ah .. vetefan men dem känns inge bra, kommer gå som en anka förfan.. 3. sminket osv kommer säkert regna bort om det kommer regna, dryyygt. 4. kommer inte på nå mer för tillfället men hade typ 100 exempel i huvvet för en sek sen. äh vafan det blir nog bra endå :) skönt att hare borta kanske, dock så när man kommer dit blire nog bättre skulle jag tro.

får väl fråga landgrensbarnen haha ;). näe men ska kila och hjälpa mor med maten som den snälla flicka jag är ( ny inställning! ny inställning! ). när jag kommit hem från balen så ska min mor och jag firra min balfrissa för att se hur och vad vi ska göra osv. känns lite säkrare då heh. aja
ingen puss på regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0