jag har ändrat mig ..


... gah vet ni hur typ trött jag va när jag kom hem? och är nu? haha. vissa av ungarna har ju fan damp, seriöst hah .. inget att skratta åt! dock så vet jag inte varför egentligen för marcus och jag har typ inte gjort nått med dem haha. typ "här har ni en boll var, skjut på mål eller nått" haha, shit. dock så kan ju vissa inte ens passa en bra passning, typ 100m åt sidan. aja sluta klaga ;) hoppas nästa veckas grupp blir roligare för dem är äldre osv. haha vi ska typ lämna ifrån oss två st till en annan grupp imorn för dem är för jobbiga. vi har ju tre "grupper", dem som är född -99, -00 och -01, ah ganska stor skillnad på dem kan jag ju säga.
tex, en sitter vid en damm eller nått och letar grodyngel och nån annan skjuter typ sönder målet och den tredje hoppar upp på ryggarna våra, har as ont i ryggen ffs haha. aja tänkte sova nu iaf och får hoppas på en bättre dag imorn haha ;D. 

ps1, fint väder va? ah jag vet, ni får tacka mig vah.
ps2, vi fick pannkakor idag till lunch, fyfan va dem va konstiga, gick fan inte att äta. det va typ tjockpannkaka fast endå tunna, typ värmda i ugn eller nått. men fick ju frukt iaf<3 haha.
puss på förändringar ..

Kommentarer
Postat av: halvar;p

hahahahaha, de värsta är ju att inte överdriver nu heller ;s

typ åker på fotbollsskola och letar grodyngel ;s

2008-06-17 @ 16:01:12
Postat av: halvar;p

de va ju iaf lite bättre idag=)=)=)

2008-06-17 @ 16:05:30
Postat av: Linda

stackars barn :(

2008-06-18 @ 21:46:28
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0