helgen vart inte som planerat men bra ändå


Torsdag  -  va först på skolan som sagt och hade fysik provet ( som jag inte klarade ) sen så gjorde jag klar min bildsak på bilden, skönt att ha det borta, på tis får vi veta vilket betyg vi har. sen så drog jag med anna och lina på stan, åt på donken eftersom vi inte åt nån lunch på skolan pga slutade ju innan satt. aja drog sedan och solade och sen drog lina hem för hon skulle jobba så jag och anna gick lonely på stan. köpte ett vitt och rött randigt linne och en jacka från h&m, hittade inge mer, men bra det ju också haha.

Fredag  -  va på skolan och gjorde två prov, båda so proven. så två kvar nu, kemi och fysik och sen en bokredovisning då. sen så har vi ju matten på tis men. drog på stan med anna, jasmine och lina en stund, dock så missade jag bussen två gånger så dem va snälla och stannade kvar med mig en stund extra och åt glass, mmm sommar! sen så åkte jag hem och åt middag med min kära mor och lilla syster som senare drog ner på marknaden osv så vart lonely ett tag med, skönt :)
vi hade ju dock match mot hsk 93/94 men jag orkade inte åka och kolla pga pollen, ganska mycket träd och skit där ute så att. aja det vart dock bara 4 - 3 till oss hörde jag, alla sa att vi bik sk inte hade spelat nå bra alls, vi va bättre men ah ni kan ju gå in på biksk.blogg.se och läsa haha. sen när alla komme hem så drog jag ner till tivolit och träffade lina och johan, sen jasmine och mimmi, fast jasmine softade ju lite ( höhö ) så jag och mimmi fick gå runt och leta na typ. aja ganska kul vare.

Lördag  -  vaknade ganska tidigt av att jag inte kunde typ andas så åt lite frukost och efter att väntat på lina ett tag så drig vi ner på marknaden och träffade folket och åt såklart langos ;) . sen så träffade vi jasmine och mimmi så jag gick med dem och hämtade lite dricka sen så skjutsade lina hem mig runt 5 och firrade till lite, sen kom jasmine, lina och anna och chillade lite innan vi drog till johanna ( som fyllde år också, grattttis :) ). sen drog vi ner till tivolit och träffade massa folks. slutade ganska illa dock. en kompis mor som min familj känner ganska bra såg mig lite drunk så hon lär ju snacka med mina päron, fucks. sen så fick man ju åka med soc hem, tack jasmine hah;p dock så drog jag ner igen och vart typ påhoppad av alla haha. mina pEron va inte hemma som tur va.. aja va där nere ett tag sen fick man skjuts hem av fredrik ( tackar ) och snackade med han ett tag, trevligt. sen så gick jag fan och la mig, somnade gött.

Söndag  -  inte hänt nått spec idag. eller min far ringde och väckte mig runt halv 12 / 12 eller nått och frågade hure va med sjukan osv, och hur jag kom hem igår osv. he he, sa dock bara att jag frågade om soc kunde skjutsa hem mig, inte att jag vart tvingad men får väl säga att jag drack lite;p skitsamma.. aja bara typ äte vattenmelon ( som sagt ) och myst just nu. min mor lär ju komma hem om ett tag bara ;/ ehhhh hon ska hämta min syster som vart på klassresa. vill flytta hemifrån nuuuu! =D måste dock städa mitt rum ( det har aldrig sett så här illa ut, fyfan ) sen måste jag väll plugga, fyfan.. aja men hoppas ni haft en trevlig helg osv. min vart lite kass på slutet. började fan lipa igår haha pinsamt.
Puss på tivloihelgen såklart

Kommentarer
Postat av: ät bajs

"fast jasmine softade ju lite" jag förstår inte riktigt vad du menar lindabilla

2008-06-01 @ 15:31:58
URL: http://jasminearnstrom.blogg.se
Postat av: Linda Billström

haha softe????

2008-06-01 @ 15:46:44
URL: http://lindamariebillstroms.blogg.se
Postat av: Emma H !

svar:
ah ungefär samma här!
oo tackar :D

2008-06-01 @ 15:58:56
URL: http://enmammut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0