en sjuk design, en sjuk linda


men grymt pinsamt .. ah som ni kanske märker är jag ingen hejare på design och skit. nån som vill ge en grundkurs på det eller? haha. ah det funkar inte för mig helt enkelt, aja orkar inte "byta tillbaka" färg osv så det får se ut såhär ett tag nu hihi...
och det blir ju inte bättre av att jag har grymt ont i halsen och känns som att jag har feber också, sjukt jobbigt ;s och det är ju fotbollsskolan imorn också igen ( ah vi kör tis till fre denna vecka ). gaah ont ont ont ont.. men måste ju gå satt. så funderar på om jag kanske ska gå och krypa ner i sängen snart..

min far ska kanske sova hemma i huset imornkväll för han ska fixa lite med jobbet hans, så får väl dras med han då :) då kanske HAN kan fixa maten ist för att jag ska göra det hah. fixade faktiskt nuddlar idag, känner mig fett stolt heh..
puss på sjuklingen som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0