en mycket trevlig måndag


värker lite i armen nu eller? mmm ja haha. vanlig dag i skolan, inget speciellt som hänt. förrutom att jag är ready med min lilla väska / börs. den vart ganska bra faktiskt, riktigt nöjd :) dock så tog jag hem den och fick fixa klar den så ska bara vissa lärarn hur den blev osv så hon kan sätta ett betyg, hoppas på ett vg. vart väldigt glad dock när min mor sa "ett vg bara?! mvg förfan! ja men visst linda!?!!" jagba "hehe ahjo skulle inte sitta fel :)" haha=D ni ska få se en bild påren sen, ska kanska lägga in en bild senare ikväll ( när jag ätit vattenmelon hihi ).

efter skolan gick jag en sväng på stan för att kolla på en bh jag kan ha till balen ( mina axelbandslösa är typ cp så har slängt dem, hatar såna dock.. ), hittade en blackkkie som nog blir bra :). sen så gick jag och tog sprutan och blodvärde, glömde att skriva det igår att jag skulle ta blodvärdet också. dock så är det ganska bra nu så hon sa att jag skulle ringa om det skulle bli värre eller så, pallar inte gå och sticka i fingret nå mera hehe ;D.

när jag kom hem fick man lite mat och sedan så drog sis och mor på sis match ( medans jag firrade klar min lilla "väska" ) sen kom far och då följde jag också med, på myran, as varmt ffs! kul att se pårom, dem har blivit as duktiga :) plus att dem vann idag, wiho. sen så svängde vi in på donken ett tag och far bjöd på glass ( milkshake för mig dock ). sen åkte vi hem och jag provade min skolavslutnings- och bal-klänning för att se om det vart bra med bh'n och allt. jag är ganska nöjd faktiskt. funderar dock så att ha håret uppsatt, hur tror ni att det blir? :) aja min mor ska prova på mig nån dag så man vet lixoooom. jag är inte så cool som alla andra som orkar gå till frissa och sminksak för en kväll ( när det inte ens är en riktig bal haha ), men heyyyy min mor är cool så hon ( får så lov ) att hjälpa mig.

aja är nöjd iaf :) men ska äta lite vattenmelon nu och sen lägga in bilderna så ni får se. tror jag har lite annat smått och gott också att visa. ses snart lixom, vattenmelon för livet peace!
puss på klännnnningar och fotboll!

update 23.06:
jag lägger in imorn istället eller nån dag, så ses lovers..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0