en lugn kväll ikväll


det vart ingen fest ikväll, vetefan varför men iaf. fast skönt det med för är as trött. dock kanske för att jag inte har något att göra. dock så har jag fått lite förslag men äh vafan, film blire ikväll, lonely hah. regnar ju ute också :( ge oss en riktigt fin sommar nu! aja hoppas det blir bra väder dem kommande veckorna för då ska jag vara ledare för biksk's fotbollskola, kul med ett roligt sommarjobb, och skönt att hare bortgjort! hoppas dock på ganska fint väder iaf. fast det behöver ju inte va det finaste va? för då vill jag åka ut på smitta och sola och bada istället för att passa små ungar haha :).

min mor har bakat en ananaspaj tror jag, så ska kolla om man kan få lite sen till filmen heh. aja hoppas ni får en trevlig sommar förresten :) för det hoppas jag på att jag får iaf.
puss på sommarjobb i fint väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0