dagarna som varit


ONSDAG 4 juni
gah försov mig så missade vett & ettiket saken, det va lite synd men, dock så sa alla att det va typ as tråkigt osv, men kan ju va bra att veta sånt också men aja. sen så hade vi dans, vals (?), ganska lätt faktiskt och lite smått kul hah. dock så fick jag ( och dem flesta andra såg det ut som hah ) ont i vaderna, man skulle ju typ göra "tåhävningar" hela tiden, fan as jobbigt haha. sen så vare det dära fotbollsmatchen, mån- och fre-grupperna mot varandra, fregruppen ( min grupp för den delen ) vann tror jag heh, dock så va inte jag med, sjuk ;p så ville inte va med.
sen vart det lunch, matte och sist engelska, dock så städade vi ut våra skåp ist. haha och just, fick 1 av 36 på matte provet, hahha! dock så hade jag svarat på 2 frågor så inte så konstigt det lixom. dock så sa lärarn våran att jag kunde chilla för att jag fick ju som sagt värsta hostattackerna och gick därifrån haha. sen så hade jag fysikprovet och nah .. det gick inge vidare så kommer nog på ig i både kemi och fysik nu, känns inge vidare ;s. ska jag berätta om vad jag har för betyg? ganska pinsamma måste jag ju säga..

HÄR STÅR BETYGEN, HELT OSYNLIGA HIHI

har jag glömt nå ämnen? vetefan aja. ah som ni ser, ganska värdelösa poäng jag får. orkar inte räkna ihop men chansar på 170p? fyfan va sur jag är på mig själv, har sänkt mig i matte, kemi och fysik, fyfan. matten tyckte jag att jag kunde ha fixat men äh vafan. dock så tycker jag att jag borde få ett vg i svenskan pga fick det på nationella men ah vetefan, ska försöka göra klart bokrecensionen så kanske jag kan fixa ett vg där. skulle sitta nå jävulskt bra. ska lämna in min "lilla väska" också som jag gjorde på slöjden ( som jag fortfarande inte lagt upp bild på hah ), om jag får ett mvg där ( som jag nog inte får men ) så kanske det blir ett mvg i slöjd, dock så är lärarn jävulskt petig, så tror inte det ;s. aja ganska nöjd, förutom ig'nn, fyfan..


jag och jäs softar i solen med glass lixom



TORSDAG 5 juni
lina och jasmine kom och hämtade mig sen åkte vi till smitta och spelade volleyboll mot alla skolor. gick inge vidare haha. mitt lag kom .. vetefan men vi spelade i sånadära pooler nivet ( jag vet iaf heh ) och vi vann där dock så förlorade vi nästa match så då lär vi bara ha kommit till kvartsfinal haha. fyfan va dåligt det gick för mig, dock mycket garv i vissa tillfällen, när tex vissa ( i andra lagen ) kastar bollen ganska hårt av ilska i hampus mage, dock utan skador hahahaha. det fula va att jag skulle "sörva" ( vene hur det stavas satt ) och började ju as garva så bollen flög åt helevete haha.
aja sen åkte jag och lina och kollade på sjöslaget. träffade även mimmi, mimmi, malin och mattias så vi satt med dem tills vi tyckte det va dax att åka hem. trevligt trevligt, dock fruktansvärt varmt måste jag säga!

gjorde inte så mycket mera den dagen föruttom med att tjafsa med far min så .. ah inge kul. fyfan va jag hatar dethära, och endå gör jag inget för att det ska bli bättre? menmen. så jävla skönt att alla är borta. dem åkte på dan i fredags upp till stugan och sa att dem skulle troligen va tills söndag, dock så ringde mor ( och väckte mig för den som vill veta ) imorse och sa att dem ska komma nu nån gång, runt 6 / 7 och sova här. dock så är min far iväg och softar i nån stuga med massa kompisar, så slipper han iaf;p bättre än inget iaf. dock så sa jag åt min moder att jag skulle plugga lite nu för jag hade ändå inge bättre för mig ( asså skriva svenska saken ), dock så har jag inte börjat än hihi. och tänker inte det heller. oj nu vart det ett ganska långt inlägg, jobbigt att läsa, men hey man får ju göra som man vill lixom? :)

puss på en lååång helg nurå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0